سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرهنگ کتابخوانی

نوشتن پاراگراف مقدماتی می تواند یک روند ناامیدکننده و کند باشد - اما این طور نیست. اگر کاغذ خود را برنامه ریزی کرده اید ، بیشتر قسمت مقدماتی در حال حاضر نوشته شده است. اکنون شما فقط به یک آغاز و پایان نیاز دارید.

جمله شروع (ها)         در اینجا شانس شما برای معرفی موضوع و جلب توجه خواننده خود است. هرگز مقاله خود را با گفتن "در این مقاله ، من" یا "این مقاله در مورد است" شروع نکنید. قوی شروع کنید. در تحقیقات خود ، آیا به یک نقل قول عجیب یا جالب توجه برخورد کرده اید؟  دانلود مقاله خود را با آن شروع کنید. در مورد شروع با یک داستان حکایتی یا طنز چیست؟
          
احکام میانه         جملات میانی نکات مختلفی را در مقاله شما قرار می دهد. اگر قبلاً برنامه ای را برای نوشتن امتیاز در مقاله برنامه ریزی کرده اید ، از قبل می دانید که آنها را در پاراگراف مقدماتی خود قرار دهید. (اشاره: این همان سفارش است). لازم نیست هر نکته را درج کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که موارد مهم در آنجا حضور پیدا می کنند.
          
حکم پایان دادن         تمام جملات قبلی در این باره ساخته شده است: پایان نامه شما. بیانیه پایان نامه شما ایده کلی مقاله خود را بیان می کند و نشان می دهد که در کجای این موضع قرار دارید. دانشگاه ایندیانا یک آموزش عالی برای نوشتن اظهارات پایان نامه دارد.
مثال
در اینجا یک مقاله مقدماتی برای مقاله ای که من نوشتم آورده شده است. من مقاله را با یک فاکتوئید شروع کردم ، سپس هر نکته اصلی مقاله خود را ارائه کردم و سپس با بیان پایان نامه ام به پایان رسید.

پاراگراف مقدماتی

 
درهم شکستن:

جمله اول         من با یک واقعیت سریع درباره کمیک ها رهبری می کنم.
2 و 3        این جملات رمان های گرافیکی را تعریف می کنند و تاریخ مختصری را ارائه می دهند. این هم چطور بدن کاغذ من شروع می شود.
حکم چهارم        این جمله مسئله فعلی را معرفی می کند. ببینید چگونه اول تاریخ را داده ام و اکنون مسئله فعلی را ارائه می کنم؟ این جریان است.
جمله 5        از آنجایی که من رمان های طرفدار گرافیک بودم ، ابتدا طرف مقابل (con) را به من داد. به یاد داشته باشید اگر یک طرف را انتخاب می کنید ، ابتدا طرف مقابل و سپس طرف خود را می دهید.
جمله 6        اکنون می توانم استدلال رمان طرفدار گرافیکی خود را ارائه دهم.
جمله 7        این استدلال رمان طرفدار گرافیکی من را بیشتر گسترش می دهد.
جمله 8        این بیانیه پایان نامه من است.