سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرهنگ کتابخوانی

نظر

هیچ کس دوست ندارد خواندن یک پست وبلاگ پر از اشتباهات غلط و دستور زبان باشد. دستور زبان ضعیف خوانندگان شما را گیج کرده و به اعتبار برند شما آسیب می رساند. بنابراین ، مهم است که قبل از انتشار ، پست های خود را دوبار بررسی کنید.

Grammarly ابزاری مفید برای گرفتن هر یک از اشتباهات شما است. به علاوه ، این ویژگی ها را برای افزایش کیفیت نوشتار شما اضافه کرده است.

از ابزارهای HubSpot در وب سایت وردپرس خود استفاده کنید و بدون برخورد با کد ، این دو سیستم عامل را به هم متصل کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
در این پست با دانلود گرامرلی و اینکه چگونه ویژگی های اصلی آن می تواند محتوای وب سایت شما را بهبود ببخشد ، بیشتر می آموزید.

دستور زبان چیست؟
گرامرلی به افراد کمک می کند تا ارتباط موثرتری داشته باشند. با استفاده از هوش مصنوعی ، می تواند به طور خودکار اشتباهات را در دستور زبان ، املا ، نگارشی ، انتخاب کلمه و سبک شما تشخیص دهد.

نسخه ی نمایشی گرامر در مورد چگونگی کمک Grammarly به نوشتن پست صحیح در وبلاگ
منبع: دستور زبان

می توانید نوشتار خود را با کپی کردن و درج متن خود در Grammarly Editor اصلاح کنید ، یا می توانید پسوند مرورگر رایگان Grammarly را برای Chrome ، Safari ، Firefox و Edge نصب کنید .

حال ، بیایید به ویژگی های اصلی Grammarly بپردازیم.

ویژگی های کلیدی گرامرلی
متن املایی
دستور زبان
نقطه گذاری
ساختار جمله
سبک
تقویت واژگان
طاعون
برای یافتن و تصحیح خطاهای خود می توانید به الگوریتم قدرتمند Grammarly تکیه کنید. این ابزار فراتر از اشتباهات رایج مانند اشتباهات غلط ، می تواند سبک نوشتن شما را اصلاح کند و یک بررسی سریع سرقت ادبی را انجام دهد. این ویژگی های کلیدی را بررسی کنید.

1. املای متن
ویژگی املایی متنی به شما کمک می کند تا کلمات اشتباه را در ارتباط با پست وبلاگ خود شناسایی کنید. این ابزار املاء مناسب مربوط به کلمه اشتباه را نشان می دهد. این می تواند بیش از 250 نوع خطای املایی را بررسی کند ، بنابراین می توانید با اطمینان پیشنهاد پیشنهادی را انتخاب کنید.

2. گرامر
خطاهای گرامر شامل استفاده نامناسب از ضربات فعل ، مقالات و تغییر دهنده های اشتباه است. این ابزار فرآیند نوشتن را ساده می کند و انتشار مطالب روشن و بدون خطا را در وبلاگ وردپرس برای شما آسانتر می کند.

3. نقطه گذاری
نقطه گذاری اشتباه می تواند به سرعت معنی یک جمله را تغییر دهد. بنابراین ، گرامرلی می تواند دوره های از دست رفته و شکاف کاما را نشان دهد. به این ترتیب ، شما به انجام کارهایی مانند این پایان نمی دهید:

نمونه نگارشی در مورد چگونگی Grammarly می تواند به ارسال صحیح پست وبلاگ کمک کند
منبع: Digest Reader

4. ساختار جمله
ساختار جمله ویژگی مهم بعدی Grammarly است. ابزار استفاده صحیح از ساختار جمله را در نوشتار شما نشان می دهد. چهار ساختار جمله مهم وجود دارد: جمله ساده ، جمله پیچیده ، جمله مرکب و جمله پیچیده.

گرامری پست های وبلاگ شما را اسکن می کند و این ساختار جملات مختلف را اعمال می کند. اگر هر گونه بی نظمی ، مانند افعال از دست رفته ، موازی بودن معیوب یا قرار دادن صحیح قید را پیدا کند ، شما را وادار به ایجاد تغییر می کند.

5- سبک
سبک روشی است که شما افکار خود را به مخاطب بیان می کنید. چهار سبک اصلی نوشتن وجود دارد: نمایش نامه ، توصیفی ، متقاعد کننده و روایت.

گرامر نوشتار شما را تجزیه و تحلیل می کند تا نحوه ارتباط با خواننده خود را بهبود ببخشد. به عنوان مثال ، این ابزار ممکن است به شما پیشنهاد دهد که از صدای فعال به جای صدای منفعل استفاده کنید. همچنین می تواند عبارات فعل محاوره ای و موضوعات مضاعف را تشخیص دهد.

منفعل-صوتی-مثال-چگونه-می توان گرامر-کمک-نوشتن-صحیح-وبلاگ-پست
منبع: دستور زبان

6. تقویت واژگان
واژگان قوی کلید ارتباط خوب است. گرامر کلمات مبهم را پرچم گذاری می کند و مترادف های جذاب تر را پیشنهاد می کند. همچنین می تواند کلمات زائد را نادیده بگیرد که نوشتار شما را بی ارزش می کند. این ابزار همچنین کلمات و عبارات دیگری را که می توانید برای اضافه کردن برخی تنوع در پست وبلاگ خود استفاده کنید ، توصیه می کند.

7. پلاژیاری
Plagiarism یک مسئله جدی آنلاین است. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که متهم به کپی کردن از کارهای شخص دیگری باشید. این باعث می شود اعتبار از نام تجاری شما کم شود و ممکن است باعث شود که خوانندگان شما از صحت نوشته های شما شک کنند. 

بنابراین ، قبل از انتشار انتشار ، می خواهید از ابزار بررسی ادبیات Grammarly استفاده کنید. این یک روش کارآمد برای شناسایی صحیح و استناد به متن است که 100? اصیل نیست.

جستجوگر ادبی در مورد چگونگی کمک گرامرلی می تواند به ارسال صحیح پست وبلاگ کمک کند

منبع: دستور زبان

ویژگی های گرامرلی می تواند به شما در نوشتن مطالب بهتر کمک کند. می توانید برای نسخه رایگان این ابزار ثبت نام کنید ، یا می توانید نسخه حق بیمه را خریداری کنید تا به تمام ویژگی های فوق الذکر دسترسی پیدا کنید. یک مقایسه جانبی توسط سمت در اینجا .

یک پست وبلاگ خوب نوشته شده ، اولین تأثیر خوبی را برای بازدید کنندگان وب سایت شما ایجاد می کند. با استفاده از گرامرلی ، شما فقط می توانید در چند دقیقه جنبه های نوشتار خود را بهبود بخشید. آن را امتحان کنید و نوشتن مبارک!

گرامرلی چیست؟