سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرهنگ کتابخوانی

دسترسی به مقاله کامل متن

Google Scholar متن کامل را برای هر مقاله ارائه نمی دهد ، و برخی از ناشران ممکن است از شما بخواهند که هزینه دسترسی را برای خواندن مقاله کامل پرداخت کنید.

اگر مقاله کامل در دسترس باشد ، یک لینک با عنوان [PDF] یا [HTML] در سمت راست استناد وجود خواهد داشت.
مقالات متن کامل وقتی منتشر می شود که در یک ژورنال دسترسی آزاد ، در وب سایت شخصی یا دانشگاهی نویسنده منتشر می شوند ، یا در وب سایت سازمان حرفه ای منتشر می شوند ، آزادانه در دسترس هستند.
اگر مقاله در دسترس نیست ، می توانید برای دیدن منابع جایگزین برای مقاله ، روی "همه نسخه ها" کلیک کنید.
اگر مقاله ای را برای موضوع خود پیدا کردید ، می توانید با کلیک بر روی "مقاله های مرتبط" یا "نقل شده توسط" واقع در زیر مقاله ، نتایج خود را برای مقالات در موضوعات مشابه گسترش دهید.
اگر به حساب Google خود وارد شده اید ، می توانید با کلیک بر روی نماد STAR در زیر مقاله ، گزینه "کتابخانه من" را ذخیره کنید تا لیستی از مقالات را ذخیره کنید.


ویژگی های جستجو گوگل اسکولار انگلیسی

نتایج با استفاده از معیارهایی مانند جستجوی متن کامل و کلمات کلیدی ، ناشر ، نویسنده ، و اینکه چند بار یا چند وقت اخیر مقاله توسط سایر ادبیات علمی مورد استناد قرار گرفته است ، رتبه بندی می شوند.
نتایج براساس تاریخ رتبه بندی نمی شوند ، اما گزینه ای برای مرتب کردن مقالات بر اساس تاریخ انتشار با استفاده از محدود کننده ها در ستون سمت چپ وجود دارد. 
ویژگی های جستجوی پیشرفته به شما امکان می دهد با استفاده از اپراتورهای بولی ، جستجو را با عنوان انتشار ، نویسنده ، تاریخ و ترکیب زمینه جستجو جستجو کنید. 
Google Scholar می تواند تحقیقات شما را تکمیل کند ، اما این پایگاه داده های کتابخانه ای را جایگزین نمی کند ، زیرا ممکن است نتایج متن کامل نباشد ، هیچ راهی برای محدود کردن مقالات علمی مورد بازبینی محدود نیست و محتوا محدود است.

Google Scholar [ / ] وب را برای جستجوی مقالات ژورنال ، پایان نامه ها و پایان نامه ها ، کتاب های دانشگاهی ، مقالات همایش ، گزارش های فنی ، پرونده های قانونی و خلاصه های ناشران آکادمیک ، سازمان های حرفه ای ، مخازن آنلاین ، دانشگاه ها جستجو می کند. و سایر وب سایتها