سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرهنگ کتابخوانی

نظر

این پست مهمان توسط چانتل کار و لی ویلیامز ویزی نوشته شده است. Chantel  کاندیدای دکترا در دانشکده جغرافیا و جوامع پایدار در دانشگاه Wollongong است. تحقیقات وی به بررسی کار صنعتی ، اقتصادهای پس از سرمایه و پایداری می پردازد. لی  کاندیدای دکترا در گروه جامعه شناسی و سیاست اجتماعی در دانشگاه سیدنی است. تحقیقات او به بررسی مهاجرت ، مادری و جوامع آنلاین پرداخته است. 

 

5908018439_9a6af15b8a_b.jpg

 

جنبه های انفرادی یک دکترا مطمئناً می تواند یکی از چالش برانگیزترین مدیریت باشد. این که شما در بین دانشگاه های فعال محققان همکار باشید یا به عنوان یک دانشجوی از راه دور در محوطه دانشگاه کار می کنید ، روند تحقیق و نوشتن دکتری به ناچار زمان زیادی را به تنهایی در ذهن شما قرار می دهد. جای تعجب نیست که بسیاری از ما به عنوان راهی برای ارتباط با جهان "در آنجا" به رسانه های اجتماعی روی می آوریم.

 

اما رابطه بین رسانه های اجتماعی و نوشتن یک پایان نامه امری فرسوده است. از یک طرف ، این طوفان کامل انحراف است - نیازی به بلند شدن نیست ، حتی لازم نیست از پنجره بیرون بروید. فقط با یک کلیک می توانید فوراً به دنیایی منتقل شده و بدون شمارش کلمه یا مهلت ، جایی که همه یا از آن لذت می برند یا خشمگین هستند. از طرف دیگر ، فیس بوک و توییتر آنقدر همه گیر هستند که بسیاری از مراکز تحقیقاتی از این سیستم عامل ها برای اشاره به کار جدید استفاده می کنند و بنابراین اجتناب از تولید آنها کاملاً مولد است.

 

بسیاری این رسم قدیمی را تشخیص می دهند که "پرورش یک کودک در یک دهکده طول می کشد". همینطور یک پایان نامه "روستایی" از سرپرستان ، همکاران ، مربیان ، دوستان داخلی و خارج از دانشگاه ، شرکای و خانواده خود را برای یک کاندیدای شادتر و متعادل تر می سازد. اما سفرهای مقطع دکترا با نوع دیگری از روستا به طور چشمگیری بهبود یافته است. گروه فیسبوک والدین PhD و ECR یک فضای آنلاین برای افرادی است که دوره دکترا را می گذرانند یا اخیراً به پایان رسانده اند ، در حالی که - بطور واضح - فرزندان والدین دارند.

 

اگر کار انجام یک دکترا (و از این طریق منظور ما هم کار عاطفی است و هم واقعی)کار) در حال آزمایش است ، انجام آن در حالی که فرزندپروری مجموعه چالشهای دیگری را به همراه دارد. این که آیا یک روز کاری "محکم" است که به ساعات مدرسه فشرده می شود ، یک بند مهم که در مسیرهای آن براساس نیازهای یک شخص کوچک متوقف شده است ، یا کارهایی که با دقت انجام شده اند و یا برنامه های آزمایشگاهی که توسط یک خط تردید غیر منتظره به پزشک با کودک مجهز شده است ، قطع نمی کنند. استثناء این است که برنامه ها یک برنامه هستند. انعطاف پذیری زمان دکترا هم می تواند یک نعمت و هم یک نفرین باشد. بیشتر والدین برای جلوگیری از مجبور کردن کودک کوچک به سمت ملاقات پزشکی یا خرید مواد غذایی ، هر کاری انجام می دهند. برای پدر و مادر دکتری که این چیزها را در روز شما قرار دهد ، نسیم می شود. نسیم نسبی ، یعنی اینکه متوجه شوید که وانت مدرسه تنها 45 دقیقه با شما فاصله دارد و از ساعت 10 صبح جمله‌ای ننوشتید.

 

بسیاری از والدین دکترا بعد از مشاغل حرفه ای به آکادمی روی آورده اند ، بنابراین در حال حاضر تقاضای رقابت (و اغلب درگیری) را در زمان خود تجربه می کنند. اما وقتی همه چیز خیلی زیاد می شود ، قادر به اشتراک گذاشتن غلبه و پوچ زندگی روزمره با دیگران که مشغول حل مسائل مشابه هستند ، بسیار آرامش بخش است. تقریباً با بیش از 900 عضو واقع در سراسر جهان ، و اغلب در ساعات عجیب روز و شب کار می کنند ، همیشه گوش همدلی در دسترس شما است ، خواه شما مراقب باشید که از تختخواب کودک بیمار بیدار باشید ، ناامیدانه می توانید یک لحظه آخر عید درست کنید. کلاه ایمنی برای رژه فردا یا درگیری با معرفت شناسی شما (یا در واقع تلاش هر سه نفر به طور همزمان).

 

در کنار این چالش های بزرگ ، بحران هایی که به نظر می رسد با پیچیده تر شدن زندگی ، زندگی بیشتر می شوند. امور مالی و روابط غالباً توسط خانم دومی یک دکترا و کودکان مورد آزمایش قرار می گیرند. این گروه فضایی امن است که در آن سرسختی ها ، بیماری های روحی و جسمی همه آشکارا با هم مشترک هستند. کمی دیرتر ورود به دانشگاه به این معناست که بسیاری از اعضای گروه هنگام انجام دکترا مشاغل حرفه ای تمام وقت یا نیمه وقت را می گذرانند. برخی از آنها در حال حاضر به عنوان استادان مستقر ، چه با و چه دکترا ، بسته به رشته کار می کنند. تنوع تجربه مهم و تا حدودی بی نظیر است. این طیف وسیعی از دیدگاه های مختلف در مورد مشکلاتی را که هم در مقطع دکتری و هم برای فرزندپروری ایجاد می شود ، جمع می کند. ECR ها هنگام شروع نظارت بر دانش آموزان خود ، مشاوره ای در مورد مذاکره درباره موضوعات نظارت ارائه می دهند. مربیان مجرب با موضوعات غیرمعمول در تدریس و ارزیابی کمک می کنند. روانشناسان و متخصصان دوران کودکی ترس از رشد کودک دارند. متخصصان بهداشت ، دیدگاه های جایگزینی را ارائه می دهند که گفتگوهای مثمر ثمر تر را با پزشکان در قرار ملاقات بعدی انجام می دهد. مثل این است که یک تماس با دوستان بسیار باهوش در تماس ، روز و شب داشته باشید.

 

با افزایش سریع این گروه در سال گذشته ، منجر به ایجاد تعدادی از روستاهای طاقچه دیگر از جمله یک گروه SUAW مجازی بسیار فعال ، یک گروه "سالم نگه داشتن" ، یک گروه "ماموریت ممکن" با انگیزه برای این افراد شد. به امید پایان امسال و "کلاب پیش نویس کامل" برای کسانی که به سمت اولین پیش نویس کامل می روند. گروه های محلی در سیدنی ، لندن ، انگلیس شمال شرقی ، شمال غربی انگلستان و جاهای دیگر ، افراد را قادر می سازند برای یک قهوه گاه به گاه ملاقات کنند ، از طرفداری از حمایت بهتر والدین در دانشگاه محلی خود حمایت می کنند و به مناسبت ، یک شانه زندگی واقعی را برای گریه کردن فراهم می کنند. . یک گروه برای والدین فرزندان دارای نیازهای اضافی در دوره دکتری و دیگری یک نفر برای کسانی که دانشگاه را ترک کرده اند یا به فکر ترک هستند ، وجود دارد.

 

از دیدگاه دکترا ، قرار گرفتن در معرض سایر رشته ها ، معرفت شناسی ها و روش ها یکی دیگر از مزایای یک گروه بحث و گفتگوی آنلاین است که در خارج از حوزه موضوعی خود سازماندهی شده است. کسانی که مهارت کمی دارند به سؤالاتی در مورد آمار یا الگوبرداری کمک می کنند که بقیه ما صرفاً در بعضی مواقع با آن مواجه هستیم. ما از آنها سؤال می کنیم به جای اینکه بدانیم یک انسان شناس یا یک زبان شناس از یافته های ما چه خواهد کرد؟ این دقیقاً به نوعی شبکه بین رشته ای است که بسیاری از دانشگاه ها به آن بسیار علاقه مند هستند. بعضی اوقات چشم اندازهای هستی شناختی مختلف می تواند منجر به بحث و گفتگو جدی شود ، اما آن مهارتهای والدین بسیار رعایت شده - صبر ، تحمل ، آرامش - در اینجا مفید واقع می شوند و بحث ها عمدتاً انجام می شود با احترام و ذهن آزاد برای آنچه رشته ها و دیدگاه های دیگر به جدول آورده اند.

 

و این بخش مهمی از مواردی است که باعث می شود این گروه خاص بسیار موفق و از طرف اعضای آن بسیار دوست داشته باشند. محیطی از احترام و تحمل با دقت توسط مجریان متعهد ساخته شده است ، که به سختی تلاش می کنند تا اعضای جدید معیارهای دکتری و والدین مطابقت داشته باشند. این اثر تا حد زیادی نامرئی است و بصورت رایگان انجام می شود. شناختن اثری که تعدیل چنین گروه بزرگی را شامل می شود ، بسیار مهم است و تصدیق می کنیم که ناظران گروه این کار را بیشتر از همه در حال حاضر سنگین کاری خود به عنوان کارمندان ، نامزدهای دکتری و والدین انجام می دهند. نتیجه یک فضای امن و حمایتی برای اعضای است تا بتوانند نگرانی ها ، ناامیدی های هوا را بپذیرند ، از شما مشاوره بگیرند و نقاط عطف اصلی را جشن بگیرند. و آن جشن ها به خصوص شیرین است! هر رویدادی - انتشار ، ارائه ، ارائه مقاله - دلیل جشن است ،

 

بسیاری از افراد ، نه فقط والدین ، ??در کنار دکترای خود زندگی پیچیده ای را مدیریت می کنند. با این حال ، سیاست های دانشگاه ، برنامه های دانشکده ها ، نقاط عطف مورد انتظار و فرهنگ های دپارتمان اغلب به نظر می رسد که بر روی یک فرد جوان و غیرقابل کنترل انجام می شود و هیچ مسئولیتی نسبت به کسی ندارد بلکه خود و تحقیقات آنها است. قبل از اینکه گروه والدین PhD / ECR را پیدا کنند ، بسیاری از اعضا هرگز با کسی که با همان نگرانی ها مشترک است صحبت نکرده اند ، کسی که سعی در نگه داشتن همه صفحات در حال چرخش و برتری در همه آنها دارد. با فهمیدن اینکه شما تنها نیستید ، این که مردم قبل از اینکه بتوانید آنرا مدیریت کنید ، می توانند الهام بخش ادامه کار باشند. از طرف دیگر ، گروهی از "غریبه ها" همدل که مبارزات را درک می کنند ، می توانند افرادی باشند که شما را ترغیب می کنند به دنبال پشتیبانی اضافی موردنیاز خود باشید ، یا استراحت کنید.

 

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود در زندگی روزمره خود صحبت کنیم ، به خصوص در مراحل مهم نوشتن. اما اگر بتوانید جامعه خود را بصورت آنلاین پیدا کنید و نحوه تعامل با رسانه های اجتماعی را مدیریت کنید ، می تواند به بخشی ارزشمند از سفر PhD تبدیل شود.

 

توجه: گروه والدین دکتری و ECR از هر کسی که علاقه مند به پیوستن به گروه باشد برای استقبال از شما استقبال می کنند ، اما لطفاً اطمینان حاصل کنید که قبل از ارائه درخواست برای پیوستن ، می توانید جزئیات وضعیت تحصیلی و خانوادگی خود را ارائه دهید.